Topup Free dalam masa 24 jam

Hari ni aku nak bagi topup RM10 kat mane-mane pembaca sempoi yang bagi komen kat sini dalam masa 24 jam. Kebetulan roommate aku ni agen topup jadi takde masalah la nak bagi. (untuk maxis dengan celcom je)

Tempat Letak Basikal Jepun -Canggih & Smart

Fuh, Kagum betul aku dengan teknologi kat Jepun ni. Kalau korang nak tau, diorang ni suka bawak basikal sampai menyebabkan tempat letak basikal diorang ni menjadi sangat terhad. Untuk atasi masalah tu, diorang pun buat la parking bawah tanah ni.