Seni Tembikai

Ala…gambar-gambar kat atas ni dah biase tengok kat kenduri kahwin…Okay, jom tengok yang luar biase lak… Macam sedap kan..yum..yum Yang ni paling geli, ade sape-sape nak try??

Kucing ganas dan Manja untuk dibela

Di Russia ada yang berani bela haiwan liar…Kalau kat malaysia letak dalam zoo je kot. Kucing ni nampak ganas tapi manja sebenarnya..hoho Sedang berak…syuh…syuh—jangan tengok la besor tak kucing ni??? tengah bergurau senda dengan kawan baik KFC yang sedap….. sehingga menjilat jari mainan kegemaran “BOM” untuk lankah-lankah keselamatan “meninjau keadaan… Read more