Tolong, Kucing Jadi Tawanan Monyet

Sebenarnye, ni adalah kisah benar dimana seekor anak kucing terperangkap dalam sangkar babun ni. Entah macam mane pulak, babun tu minat nak buat anak angkat. Pastu terpaksa la anak kucing ni terima…sedih betul ceritanya…huhu

Makanan yang cute miut

Koleksi makanan kiut miut yang aku jumpe kat internet…. sape yang reka angkat tangan,hehe. Kreatif habis la. Kalau orang kata gambar ade 1001 makna, so guna makanan pun boleh buat seribu satu cerita…waaa