Pemandu Bus Express Boleh Pandu Sambil Tonton Video!!!

Ni la akibatnya kalau bawak bas tanpa rasa tanggungjawab, tak pasal-pasal nyawa orang lain tergadai. Aku ade sorang member yang fobia naik bus, bila aku tanya kenape, dia cakap takut excident. Aku gelak je. Pastu aku cakap bukan semua bus macam tu, dah takdir bas tu excident. Saje nak sedapkan… Read more

Perut Budak Tembus Besi 5 kaki

Seorang budak terjatuh dari kawasan pembinaan di india. Tak pasal-pasal pulak terjatuh atas besi 5 kaki ni dan menembusi perutnya. Kemudian dia terus dihantar ke hospital.Budak ni bernasib baik sebab dapat hidup lagi dan tiada organ penting tercedera. (link)