Kucing Pun Takut Tengok Tikus ni

Sape tak suka hamster, angkat tangan?? Haa…kalau tak suka, korang mesti lagi tak suka dengan hamster besar gedabak ni. Siap boleh tunggang macam kuda (budak-budak je la, kalau korang yang tunggang….confirm dia patah tulang..hohoo) Hamster ni memang baka bersaiz besar. Korang cube la tanya kat pet shop kot-kot ade jual…. Read more

Iklan Kreatif Mini cooper

Mini Cooper takde la aku minat sangat sebab aku lagi suka beetles volkswagen (memang smart habis). Ok, ape-ape hal jom tengok iklan-iklan ni