Kisah Hantu

1. Hantu Raya – Berasal dari Tanah Melayu. Dipercayai terkorban di dalam satu kemalangan jalan raya, sebaik saja keluar dari Pudu Raya untuk pulang berhari raya…….kegemarannya mencuri kuih kuih raya. Tempat menginapnya disyaki di balai – balai raya. 2. Hantu Langsuir – Dikenal pasti berasal dari Tanah Seberang. Ceritanya bermula… Read more

Rahsia Tarzan Pakai Cawat

Suatu hari kat dalam hutan… Monyet : Tarzan…, kenapa engkau sorang je yang pakai cawat? Kami semua tak pakai. Ada apa-apa rahsia ke? Tarzan : Tak ada apalah! Monyet : Kita kan kawan baik. Takkan nak berahsia kut? Tarzan : Aku kata tak ada…, tak ada lah! Monyet sungguh rasa… Read more

Lawak Karam Singh Walia

Karam Singh Walia Melaporkan Untuk TV3: Salam sejahtera, “Satu kajian menunjukkan kaum wanita lebih gagah daripada lelaki kerana mampu membawa dua buah gunung, kaum lelaki hanya mampu membawa dua biji telur, itupun dengan bantuan seekor burung…..!!!!.” AKHIR KATA, JINAK-JINAK BURUNG MERPATI, JINAK LAGI BURUNG SENDIRI, BURUNG MERPATI DIDEKAT LARI, BURUNG… Read more

Bersih Rumah..

Pantang budak lelaki dicabar berlawan, pantang mak kalau bersepah rumah. Kisah kali ini mengisah sekumpulan budak rumah sewa dikejutkan dengan bakal kedatangan mak salah seorang mereka yang sukakan kebersihan (kalau bersepah sure semua kena tengking). Aman: Apa mak nak datang (telefon) Mak: Ye. Aman letak telefon, segera memberitahu maknya mahu… Read more

Ismail the “Tourist Guide”

Maka tersebutlah kisah seorang manusia yang bernama Ismail. Ismail adalah seorang pemandu pelancong yang baru je join keja. Kalau dah tugas pun pemandu pelancong mestilah selalu bawak pelancong bersiar-siar ke hulu ke hilir.. Untuk memendekkan cerita ni, pada satu hari Ismail membawa sekumpulan pelancong melancong sekitar Istana Negara. Apabila sampai… Read more