Alatan Dapur Yang Kool Tapi Kreatif

Sekarang ni, alatan kat dapur pun menarik dan kreatif. Nak tengok contohnya? Meh tengok penuang susu yang kreatif ni: Yang ni plak pemerah buah, agaknya yang ni lagi senang nak perah kot.. hehe: Pemotong bawang yang kreatif macam ni memang mudah, sekali potong je: Yang ni pemotong buah tembikai, sama… Read more

Aduhhh..Ketatnyer…

Seorang pengantin perempuan sedang disiapkan oleh mak andam.Malangnya,kasut untuk perkahwinannya telah hilang. Nasib baik adik perempuannya ada sepasang kasut dan Meminjamkan kasut itu kepadanya.Macammana pun kasut itu sempit dan tak berapa muat untuk dipakai oleh pengantin perempuan. Sebab dah tak ada kasut lain, maka terpaksalah pengantin perempuan memakai kasut tersebut.Sepanjang… Read more