Tabiat Tidur Pelik

Hmmm..dunia zaman sekarang..nak tidur pun macam-macam tabiat pelik yang ada..ada yang menonggeng, ada yang melintang, ada yang suka tidur berdiri, ada pulak yang kencing sambil tidur, dan ada jugak yang suka tidur dalam keranda..hmmm..korang tengok ler sendiri….                      Hohoho…bagi aku lah kan..selesa lagi tidur berbaring macam biasa, guna selimut..hmmm..boleh berdengkur… Read more

Bangau Raksasa Pemakan Manusia

Pulau Flores yang terletak di Nusa Tenggara semakin terkenal dengan adanya penemuan pelbagai jenis fosil ‘makhluk aneh’ yang semakin hari semakin banyak ditemui di sekitar pulau tersebut. Beberapa tahun sebelum ini, rata-rata negara dunia heboh dikejutkan dengan penemuan biawak raksasa, gajah kerdil, tikus raksasa, manusia hobbit,  Homo Floresiensis yang berukuran berkali… Read more