Fesyen Selebriti Yang Tak Serupa Fesyen..

Fesyen..sesuatu yang unik dan berseni..tapi adakah keterlaluan untuk dikatakan terdapat fesyen yang terlalu berseni sampaikan kehilangan seni nya?? Korang tak percaya?? Just sit and watch out..

  

Terrence Koh dan fashion yeti nya..korang rasa korang nak guna fesyen nie tak masa korang tengok konsert atau tym shopping?? Yucckkkss..!!

Kalau kepala Macy Gray tu dihalakan ke bawah..boleh wat penyapu lantai beb…

Rambut Valerie Simpson tu macam sekepala penuh anak ular la der..

Betul ker nie Jackie deShannon?? Kenapa dia nie nampak macam countrygurl yang baru jer keluar dari kampung?? Teringat pulak lagu Westlife..UPTOWNGIRL..hmm..

Phewwww….u really look like a NERD..! Artis Malaysia punya fesyen pun lebih baik dari kau punya fesyen la der…

Hilary Devey dan fesyen ikan duyungnya..

Ines de la Fressange..namanya sekompleks cara berpakaiannya..

Gaun anda terlalu berwarna-warni la Paloma Faith..

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge