Keputusan Penyingkiran Maharaja Lawak Minggu Ke 12

Keputusan penyingkiran maharaja lawak minggu ke 12 pada malam ini adalah tersingkirnya kumpulan R2. Ini bermakna 4 peserta yang layak ke peringkat akhir adalah kumpulan Sepah, kumpulan Jozan, Nabil dan kumpulan Jambu.

Sebenarnya, pada awalnya kumpulan Jambu pun turut tersingkir tetapi juri telah menggunakan imuniti dengan membawa kembali kumpulan Jambu ke pertandingan. Rasanya keputusan ini sangat patut kerana jambu telah menunjukkan persembahan yang konsisten sejak dari awal pertandingan lagi.

Namun, pada final nanti, mesti ada satu peserta yang akan kecewa kerana hadiahnya ada tiga sahaja kalau tak silap la. Tapi bagusnya buat je hadiah sampai 4, barulah semua dapat. Apapun. selamat bertanding semua untuk maharaja lawak minggu ke 13 ataupun maharaja lawak akhir pada minggu hadapan.

Selamat berlawak..

:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

9 thoughts on “Keputusan Penyingkiran Maharaja Lawak Minggu Ke 12

  1. titan wrote:

    ada seorang la tak dapat hadiah jawabnya..tapi..memang aku sendiri dah agak..mesti ada 4 team masuk final nanti.. titan´s last blog ..Edisi Siasat – Buat duit dengan Clicksor

    zik wrote:

    sentap´s last blog ..Terbaik Maharaja Lawak Minggu ke-12My ComLuv Profile

    harap2 hadiah tempat ke 4 pun akan diadakan jugak lah.. baru adil sikit.
    takde la yang kempunan nanti.. sebab 4 peserta tu memang layak dapat hadiah

    :-)

  2. huuu…x tgk sgt pon maharaja lawak nie, bila time boring2 ja amek tgk yg download punya. tp dgr cite kump jambu punya lawak…BEST!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge