Rumah Tangga Rita Rudaini Bak Telur di Hujung Tanduk?

Termenung panjang apabila membaca kisah Rita yang keluar di mana-mana media massa..tak kisah la majalah ker,, blog ker,, surat khabar ker,, BiPop ker,, mana-mana pun ada, yela kita ingatkan panas hingga ke petang, namun rupanya hujan di tengah hari kan..e sempoi tak nak la menyalahkan sapa-sapa atas keretakan rumah tangga diorang tu, kitorang atas pagar je..cuma di sini kitorang nak meluahkan kekesalan di atas tindakan Zaquan dan Ayu yang membantu Aidil untuk keluar dari rumah. Apa motif diorang untuk berbuat begitu dan membantu memarakkan lagi situasi yang tengah marak.? Sedangkan diorang ada rumah tangga diorang sendiri..hmm..mcmana agaknya perasaan diorang kalau adik kepada zaquan pulak (Kalau ada adik la kan) yang menolong si Zaquan untuk keluar dari rumah Ayu.? Tentu menangis sakan kan..sapatutnya seteruk macamana pun situasi Rita dan Aidil, diorang sepatutnya tidak boleh masuk campur. Sebaliknya jagalah rumah tangga diri sendiri sebelum hancur lebur..tak gitu fans..?? Hmm..apapun kita sama-samalah berdoa agar rumahtangga Rita dan Aidil tidak berantakan lagi. Kepada Rita dan Aidil, kalau nak gaduh tu, tengok muka anak dulu k..senyum selalu.. ^^,

  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge