Sentuhan M Nasir Masih Berbisa – Awan Nano Hafiz Menang AJL26

Seperti yang ramai dah ketahui, juara AJL26 adalah lagu Awan Nano nyanyian Hafiz. Lagu ini digubah oleh M Nasir dan lirik oleh Budi Hekayat. Betul ke nama Budi ni?hehe. Tak kisahlah, lagu tu memang best. Tambahan pula dengan nyanyian Hafiz yang sangat sedap dan memukau. Dah macam lagu asal nyanyian dia malam tu.

Memang sebijik cam lagu dalam video klip. Kalau peserta lain, ada yang kureng dan lagu pun lain dari lagu asal. Suara tak berapa nak power berbanding dengan Hafiz. Tapi ada juga yang best seperti Jac, 3 Suara dan Aliyah. Lain tu, macam cukup syarat je kot. Haha.

Tak kisahlah, yang penting M Nasir ada bisanya. Ingatkan dah bersara tapi masih aktif lagi dalam mencipta lagu. Lagu yang power dan sedap lak tu. Melodi dan lirik yang sungguh bagus. Memang patut menang la malam tadi.

Korang rasa macam mana pula?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge