Video Maharaja Lawak Minggu Ke 12

Minggu ni iaitu maharaja lawak minggu ke 12 akan ke Johor Bharu untuk buat persembahan. Dah dekat ngan tempat aku dah ni, batu pahat. Hehe. Tapi tak ada masa nak pergi sana, tengok kat tv je la.

Lagipun, aku dah balik ke rumah, dan kat umah aku ada astro pakej warna. Jadi seperti biasa tengok kat rumah jela. Cuma kepada yang nak tengok video tu leh tengok kat guatv.com (ini seperti yang disarankan oleh pembaca2 esempoi di post ini –> http://www.esempoi.com/artis/video-maharaja-lawak-minggu-ke-11-nak-download/

Pastu, kalau nak download leh ke jiwang.net (ini juga saranan pembaca esempoi). Anak aku pun suka tengok maharaja lawak ni, jadi aku download je dari internet. Jadi senang, anytime leh tengok.

Apapun, kita nanti persembahan maharaja lawak minggu ke 12. Mesti best cam biasa terutamanya Jozan dan Sepah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

9 thoughts on “Video Maharaja Lawak Minggu Ke 12

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge