Kemalangan yang tak sanggup dilihat

Masa kat jalan raya sila fokus dan berikan perhatian sepenuhnya dengan pemanduan anda ye. Jangan la terjadi macam tragedi yang kat bawah ni. Elakkan tragedi…

Koleksi Kasut yang Tak Sanggup Dipakai

Bagi yang suka shopping kasut, pasti dah banyak koleksi kasut korang kan. Tapi agak-agak ada tak kasut-kasut kat bawah ni dalam koleksi korang. Kalau ada pun agak-agak korang sanggup pakai tak pergi jalan-jalan kat shopping mall ke?huhu

Rekabentuk Apartment Unik

Rekabentuk bangunan yang pelik  dari seluruh dunia menghasilkan satu identiti yang unik yang merupakan hasil luahan kreativiti dari arkitek yang hebat dari sleuruh dunia. Jom tengok antara 20 bangunan apartment yang agak pelik dan unik. 1) Expo 67 – Montreal Quebec, Canada – inspirasi dari Lego

Benar Walaupun Pelik

Jom tengok koleksi gambar yang diambil ketika berlakunya sesuatu. Nampak seperti pelik tapi ianya sememangnya benar-benar belaku. Momen yang berjaya dirakam di waktu yang tepat.

Bilik Untuk Barbie Girl

Comel sungguh bilik kaler pink ni. Sesuai untuk budak-budak perempuan yang comel. Untuk budak-budak lelaki seeloknya jauhilah bilik tidur macam ni yer… huhu