Benda Besar Punya…

Jom tengok “benda-benda” yang dibesarkan untuk tujuan mercu tanda dan sebagainya. Ada kapak , pemukul baseball , kasut, kerusi, pemukul telur, strawberi dan telur yang besar punya…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

18 thoughts on “Benda Besar Punya…

  1. mat salleh memang suka buat keje mcm ni, aku rasa pasal dia suka jadi terkenal n nama dia dikenang selepas mati..

  2. Malaysia tak perlu semua nih sbb kita dah ….1MALAYSIA maaaaa…semua dah besar2….lol :nangis2: :kyu:

  3. :teruja: kadang-kadang terpikir.. diorang nak buat gine saja je kot.. nak bagi identiti tempat memasing…. macam kat malaysia, kuching ada giant cat… kat serikei, sarawak.. ada nanas gergasi.. sebab kat situ banyak nanas

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>