Keputusan Pertandingan Komen Terbanyak Bulan April Di Blog Esempoi

Nampaknya pertandingan telah tamat pada pukul 12 malam tadi, maka hari ini saya umumkan pemenangnya. Sebelum itu, saya letakkan juga screenshot dari plugin top commentator sebagai bukti:

Dengan itu pemenang adalah seperti berikut:

Tempat pertama (hadiah RM50) – Remmie

Tempat kedua (hadiah RM24) – Ramli

Tempat ketiga (hadiah RM10) – Aizuddin

Nampaknya Aizuddin tiba2 je masuk ke tempat ketiga.. memang mengejutkan.. hehe. Apapun kepada para pemenang, harap dapat emailkan saya no akaun samada Maybank atau CIMB, atau akaun lain pun boleh tapi lambat sikit masuk duitnya. Nak email saya tu, saya hanya layan email yang telah digunakan semasa mengomen yer. Email saya –> [email protected]

Ok, harap maklum dan tahniah kepada para pemenang.

Sila lah jenguk blog ni selalu untuk pertandingan dengan hadiah2 menarik jika saya ada rezeki lebih. Sekian…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

17 thoughts on “Keputusan Pertandingan Komen Terbanyak Bulan April Di Blog Esempoi

  1. ceh, patutla takde orang komen, rupanya aku terdisable ruangan komen.. hehe

    apapun pembayaran telah dilakukan kepada pemenang.. nantikan contest yang akan datang..

  2. syahrilhafiz wrote:

    terbaik ar…kena lepak sini selalu la lepas ni..hehe
    syahrilhafiz´s last blog ..Tips pemilihan nama domain berkesan

    sila datang dan komen sokmo.. ada rezeki menang.. hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge