Wang Tunai RM5000 untuk Blogger

Pernah kunjungi blog bloggerwanita.com tak? Kalau belum pernah ke blog bloggerwanita tu marilah ke sini k —> http://www.bloggerwanita.com/wang-tunai-rm5000-untuk-blogger/ . Untuk makluman, blog ni menawarkan insentif berjumlah RM5000 kepada blogger yang menyertai pertandingan ini.

Bukan sikit RM5000 tu, cuma untuk dapatkannya anda perlu menyertai dulu peraduan tersebut di SINI . Kat situ bacalah syarat2nya serta macam mana nak dapatkan sebahagian dari insentif tersebut. Apapun, jika anda tak menyertai pertandingan tersebut anda juga boleh selalu melawati blog bloggerwanita tersebut terutamanya jika anda adalah wanita. Hehe.

Tapi kalau korang lelaki pun, pun leh layan gak sebab kita kan sama2 rakyat Malaysia. Marilah kita sokong blogger2 tempatan k. Sekali lagi jika nak tahu lebih lanjut klik di bawah k:

http://www.bloggerwanita.com/wang-tunai-rm5000-untuk-blogger/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

4 thoughts on “Wang Tunai RM5000 untuk Blogger

  1. lagi, gua ada cakap gua hendak join itu gua punya sandakl baru punya contest bukan? Ala, si Aya tu. Skandal terbaru gua. Jadi, kalau lu orang mahu join juga contest tu, gua tak ada masalah. Gua tak cemburu punya. Tapi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge