CPU dalam Keyboard

Salam.
Bagi pengguna PC, korang tentu nak kan kecanggihan yang leh selesaikan masalah wayar berselirat kan? korang leh tunggu la sampai CPU ni akan dipasarkan dalam pasaran malaysia.. (kalau ada la..)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

23 thoughts on “CPU dalam Keyboard

  1. Gamemaster : salam bro.. yup.. aku member CG.. :menari:

    Cencorot_91 : bkn patah skrin, tp xda skrin. hehe. kalau patah skrin tu buruk sgt lak… :korek:

  2. Not so great about it. Just innovation from notebook / laptop.

    Nice to see nice to hold. Dah rosak camne nak repair?

    Fikir2 kan. :)

  3. urmm.. mcm laptop takde skrin.. not bad.. but kalo nak pakai pc, takyah la pakai yg mcm ni.. laptop tu dicipta utk org mudah nak buat keje kat mana2.. kalo yg mcm ni tetap leceh nak bawak dgn skrin plak.. dan rasa nye pc pattern mcm ni agak komplikated bile rosak.. nak repair or upgrade mmg susah.. aku tak galakkan pakai benda ni..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge