Iklan Lif yang Kreatif

Zaman sekarang, dekat lif pun orang letak iklan. Kuasa pengiklanan ni memang tinggi terutama kalau lif tu berada di tempat-tempat yang berpotensi. Jom kita tengok antara iklan-iklan yang kreatif pada lif.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

12 thoughts on “Iklan Lif yang Kreatif

  1. wow..aq suka iklan wolkswagen tu…ha…jaga jarak kenderaan anda…saya x pe..sb sya drive kereta sorong jer.hakhakhak!!!!!!! :menari:

  2. kat malaysia boleh je buat gini… tapi pastu ada la yg timgulkan isu tak puas ati nanti… huhu sangat kreatif ok.. selain itu, leh mencantikkan pemandangan mata yang memandang :nyayi: :lala:
    sue chikong´s last blog post ..ANGRY

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge