Jepun selepas 64 Tahun Diserang

bomjepun1

Kite semua dah tahu kan ape jadi kat Hiroshima dan Nagasaki yang telah dimusnahkan pada Ogos 1945 dengan serangan bom Atom oleh tentera AS… Bandar diorang musnah sama sekali dengan serangan tu

Tapi selepas 62 tahun diorang bangun semula…sape sangka bandar ni pernah hancur suatu ketika dulu…

Hard to believe isn’t it???

P/s, post ni hilang..so..aku post semule

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

17 thoughts on “Jepun selepas 64 Tahun Diserang

  1. Terasa nak bagi komen, komen la cepat.. Kiteorang nak tahu ni.Apa komen anda?? … :teruja: lbih baik dr org kita,……

  2. apa yang kita boleh belajar… jepun punya pemikiran lebih berapa kali ganda dari malaysia punya movement dari segi teknlogi dan ekonomi… kita harus belajar dari mereka ini… even dari kesan tsunami… mereka pun cepat juga proses memulihkan…keadaan

  3. jepun barang berkualiti sbb mereka mutu barang dan kualiti jdi keutamaa,mereka teliti dlm buat sesuatu barang tak kira brg keperluan ke elektronik ke ape ke…x mcm eropah bru gne 3 bln je dh mcm2 jdi..!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge