Kereta atau Motosikal??

motocar1

François Knorreck  amil masa 10 tahun untuk menyiapkan bende ni dengan kos sebanyak 15,000 euros. Ciri-ciri kereta/motosikal ni dilengkapi dengan enjin 1000cc, gabungan style  Volkswagen Golf GTI , Audi 80 dan Citroen Xantia model- Bagi aku dah macam ferRari dah ….hehe…

so, suke hati korang la nak anggap ni kereta ataupun moto honda..hoho

(via LikeCool)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

11 thoughts on “Kereta atau Motosikal??

  1. ni konpom kes x der duit nak beli kete ngan moto… tu yg dier satukan… murah sket…. :korek:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge