Kerusi Dinding?

Sekarang ni macam rekaan dan ciptaan inovatif yang ada, contohnya cam kerusi dinding di bawah ni:

Yang ni dari pandangan depan, agak2 selesa dan kukuh tak duduk ni ek, karang tergelincir lak, haha:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

15 thoughts on “Kerusi Dinding?

  1. Taknak duduk kerusi camni sebab taknak ambik risiko. Nanti kang bila duduk, tiba2 tergelongsor… Hahaha.. Kan malu tuh.. :ketawa:

  2. betul tu nk duduk kene cari dinding..ni kalau pi mancing ni susah ni sbb tepi laut mana de dinding ..hah!
    Chipcoklat wrote:

    fuh,,,style krusi ni.. tp tu la bila nak duduk kene cari dinding..hahaha

  3. haha ni kalau orang yng bertubuh gempal ni..! maybe dapat mendatangkan kecederaan kepada diri sendiri ni..!huhu
    jemarioren wrote:

    kayu pun melidi jer. takyah ler.

  4. zaman dulu lain bro..otak manusia masih ketinggalan zaman..sekarang ni otak manusia ligat mencari keunikkan dlm hidup supaya dapat keuntungan dari idea tersebut!
    zik wrote:

    macam2 ada wei…. tak mustahil dah zaman sekarang.. tak macam dulu… huhu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge