Kerusi-kerusi Rekabentuk Moden Dan Pelik

Biasanya kerusi ni rekabentuknya sama je, mari kita tengok design yang berbeza seperti di bawah:

Yang ni siap ada rumput lagi, nak bagi selesa masa duduk:

Yang ni memang pelik, haha:

Konon kononya magik:

Yang ni plak tinggi giler, mau rasa gayat ni:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

16 thoughts on “Kerusi-kerusi Rekabentuk Moden Dan Pelik

  1. @ luqman hakim:
    orng gempal ada jga yang sesuai dngn kerusi di ats nie mcm rmput tu cma mok kaci besar sikit.,..hekhekhek :ketawa: aku minat kerusi yang pertama tu..ganjil btul.. :fikir:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge