Koleksi Pembuka Botol yang Sempoi

pembuka botol sangat penting dan berguna dalam kehidupan seharian, tanpa pembuka botol agak susah untuk menikmati minuman yang terkandung dalam botol berkenaan. Takkan la nak ketuk-ketuk botol tu sampai terbukak. Berikut adalah koleksi beberapa pembuka botol yang unik dan memang sempoi.

Pembuka Botol + Pendrive sangat sesuai bagi mereka yang geek.  Mungkin lepas ini ada pembuka botol + laptop atau pembuka botol + telefon.. 2+1 hohoho

pembuka botol + pendrive

pembuka botol + pendrive

Pembuka Botol + Kad Kredit. sangat sesuai bagi mereka yang berada yang berpoket tebal dan mempunyai banyak kad-kad dalam dompet mereka. Hahaha kalau tersalah guna kad Maybank buat pembuka botol pon mereka pasti tak sedih. Jangan bukak botol guna kad pengenalan sudah la… hahaha

Pembuka botol + kad kredit

Pembuka botol + kad kredit

Topi + Pembuka Botol sangat sesuai bagi mereka yang trendy. Dekat topi pon boleh ada pembuka botol erk..

topi + pembuka botol

topi + pembuka botol

Pembuka Botol + Cincin satu lagi aksesori untuk jejaka yang trendy. Macam sempoi je aku tengok cincin ni, teringin jugak la nak beli satu.

cincin pembuka botol

cincin pembuka botol

Kunci Pembuka Botol sempoi je design dia, macam kunci biasa je. Rasanya kunci biasa boleh guna buat bukak botol tak? Tapi nanti jangan menangis pulak kalau rumah tak boleh masuk sebab kunci patah. :D

kunci pembuka botol

kunci pembuka botol

Selipar Pembuka Botol. adeh, yang ni aku tak tau la nak cakap ape. Pengotor giler, mana la tau kot ada terpijak tahi anjing ke tepi jalan pastu pi bantai bukak botol. Memang best la air tu nanti.

selipar pembuka botol

selipar pembuka botol

Pembuka Botol Paling Sempoi dan Unik sekali… pembuka botol ni memang sempoi, boleh bibawa ke mana-mana, tak memerlukan kos yang mahal dan juga sangat mesra alam. Memang tip-top la 5 bintang pembuka botol ni.

Pembuka Botol paling unik

ade sesiapa nak bawak balik mak cik ni buat jadi pembuka botol kat rumah? hohoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

16 thoughts on “Koleksi Pembuka Botol yang Sempoi

  1. kciann btol laa kt mk cik tuee,,msti gmbar curi tue,,hahahaa :ketawa:
    ~ape pn,,mmg dsyatt ar rkaan2 tue cmua,, :teruja:
    cnfrm ak xbli,,law free pn xnk,,,hohohooho :korek:

  2. last tu bengap sket… :korek: :korek: :korek: :korek: :korek: :korek: :jahat: :jahat: :jahat: :jahat: :comel: :comel: :comel: :comel: :menari: :menari: :menari: :menari: :teruja: :teruja: :teruja: :teruja: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :study: :study: :study: :study: :study: :jalan: :jalan: :jalan: :jalan: :jalan: :tidur: :tidur: :tidur: :tidur: :tidur:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge