Rekabentuk Katil Yang Sempoi

Katil ni bukan tempat tidur je, tapi ada juga yang direka untuk bentuk yang dapat menarik perhatian, mari kita tengok contoh2 rekabentuk katil yang pelik dan moden:

Yang ni mesti lembut sekelilingnya:

Kalau yang ini sesuai untuk budak2:

Untuk orang suka makan, hehe:

Yang ni tak tau la best ke tak tido atasnya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

19 thoughts on “Rekabentuk Katil Yang Sempoi

  1. Hahaha… Ada jugak katil jenis camtu ehh… Katil yang paling ‘sempoi’ sekali ialah katil yang pertama sekali.. Siap guna batang kayu lagi.. Haha

  2. yang katil cam burger ke apa tu…sesuai tuk orang yang tak lalu makan…haha. nanti dia tengok je katil…rasa nak makan plak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge