Rekabentuk Produk Yang Pelik

Dalam dunia sekarang, manusia suka reka atau cipta benda yang pelik dan lain dari yang lain. Nak tahu apa contohnya? Pernah tengok tak pintu berZIP? Haha. Kalau tak caya jom tengok kat bawah ni:-

improbable06

Pelikkan.. cuba bayangkan kalau nak buka pintu tu.. kena buka zip dulu.. hehe. Ok ada lagi satu produk pelik. Tukul berwayar elektrik. Mahu kena current sambil kena ketuk ni. Haha

improbable03

Ni lagi satu rekabentuk pelik, cawan kopi bertutup macam tin. Jom tengok, nak minum kena buka dulu k:

improbable07

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge