Seni Belon-belon Sabun

biggest-bubble

Wah, ni belon paling besar yang penah aku tengok….

Name mamat ni Samsam Bubbleman (name sebenar Sam Heath), Dia ni pakar dalam bidang bubbleologist..bidang ape tah, mungkin bidang wat belon… dan dia jugak pemegang rekod belon sabun terbesar di dunia.

Ceh, paling besar belon sabun yang aku buat sebesar telur ayam je…huhu

via Telegraph.co.uk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

20 thoughts on “Seni Belon-belon Sabun

  1. :teruja: :teruja: WOW!!!!!!teruja r…pnjgnyer nafas die…klau aq r kn..dri td lg dh smpai nafas terakhir….haha :bye: :bye: :bye:

    ahh..kowang pikir r sndri cm ne die buat..aku nk tido r.. :tidur: :tidur: :tidur: :tidur: :tidur: :tidur: :tidur: :tidur: :tidur: :tidur:

  2. :comel: :comel: :comel: :comel: :comel: :comel: :c :bye: omel: :comel: :comel: :comel: :comel: :comel: :menari: :menari: :menari: :menari: :menari: :menari: :menari: :menari: :menari: :menari: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
    .-= ira´s last blog ..Budak lelaki kaya jari =-.

  3. gila kentang buat sebesar macam itu.. bukan senang nak buat belon sebesar macam nie… aku kalau buat sebesar buah ceri jer.. owh lagipun orang tuh guna bekas dia besar jugak.. itu yang besar jadinya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge