SkyWalk -berjalan di langit

scanyon11

Nak rasa berjalan di langit?….Lebih tinggi dari KLCC oo.,..

Grand Canyon terletak di Colorado River, Arizona, AS. Ia merupakan salah satu destinasi perlancongan paling menanjubkan yang mesti korang tengok. Ape yang pasti bila diorang buat jambatan macam ni, Grand Canyon ni berjaya menarik lebih 5 juta pelancong dalam setahun..

Eh…korang taknak pegi ke?

via www.photography-edu.com

scanyon7

canyon10

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

18 thoughts on “SkyWalk -berjalan di langit

  1. Lagi satu pasal tempat gayat, tapi ngak apa. Kekuatan canti-lever
    structures tuh koq da cukop stable, da properly well designed. Koq
    da menepati ciri2 keselamatan. Yg ta selamat koq sikap pengunjong

    :jalan: :lala: :nyayi: :dsadasccc: :ketawa: :menari: :jalan:

    ada yg salah guna jambatan Sky-Walk tuh. Ketinggian hoarding kaca
    pengadang da cukup tinggi, ada jarak pemisah dgn guard rail besi.
    Lantainya koq macam glaze finish, kalo hujan lantai tuh licin gak..?? :dsadasccc:

  2. :teruja: :jalan: Laaaa…??? Koq rupanya lantainya juga dari
    kepingan kaca tebal cerah tuh…??? Patutle berkilat da bisa see
    through sampei kebawah. Walo pun structure lantai cermin tuh
    kukoh, namun koq kenapa maseh ramei pelawat yg lebeh suka
    berpijak pada lantai main beams tuh..?? Gayat memang gayat… :dsadasccc: :dsadasccc:

    ….. :tidur: …..

  3. tinggi giler .. jauh beza dari menaraa yang tinggi tuh… tak tahulah kalau jatuh.. ada rupa mayat tak??? innalillah..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge