Tunjukkan “mood” Pokok Korang

digital-pot2.jpg

Kalaulah pokok boleh bercakap, senang sikit kita nak jaga. Sebab tu la terciptanya Digital pot daripada Junyi Heo. Pasu ini boleh menunjukkan ekspresi muka yang menggambarkan keadaan pokok pada ketika itu. Nasib baik tunjuk ekspresi muka je, Kalau berbunyi tak tidur malam la korang sebab dengar pokok tu berleter :dsadsad:
Digital Pot merupakan tekologi awal untuk evolusi akan datang. Ia mampu mengesan kelembapan, suhu dan keadaan tanah. Maknanya pasu ni boleh bagi tau kita bila air kurang atau terlebih.

Bagus juga kan. Maklumat lanjut yankodesign.com

digital-pot3.jpg

digital-pot4.jpg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

16 thoughts on “Tunjukkan “mood” Pokok Korang

  1. aku baru pas kena mare ngan mak aku…

    bab aku boh tanah dalam alarm clock aku..

    yela sedang…aku tao pukul bape dy nak makan, nak minum…

    :teruja:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge