USB Tie- Pendrive korang takkan Hilang

Korang boleh buat macam ni kat tie korang. Gerenti USB korang takkan hilang, boss korang pulak akan puji korang ni genius, tapi berisiko masuk dalam mesin basuh la pulak…hehe :malu2:

Dari dialog05.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

17 thoughts on “USB Tie- Pendrive korang takkan Hilang

  1. isk isk isk… bahaya tol tie nieh… kalo budak gi sekolah pakai tie nnti kene rampas pendrive ngan tie sekali pastu kene denda pasal x pakai tie… :huhuhu:

  2. baik tak yah buat… kalau buat, tie hilang, pendrive pun hilang.. kalau tak buat, tie hilang, pendrive tak hilang… kalau pendrive hilang, tie tak hilang.. lebih baik tak yah buat.. hohoho

  3. buat sendiri je

    Mohd Sufian wrote:

    kat KL mana ada jual? Beminat nih. HAHA!
    Mohd Sufians last blog post..Suasana Raya Eid Ul Fitr 1429

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge