10 USB Drive Paling Pelik

13.jpg

Nak tengok tak 10 USB Drive paling pelik? Korang mesti bangga punye la kalau guna pendrive-pendrive ni..

Macam jari tu, mesti orang ingat korang ni pembunuh bersiri :fuh:

23.jpg

Pisang ni pulak bagi peminat fanatik pisang. Tapi awas, bukan untuk dimakan :peluh:

33.jpg

Alamak, ketinggalan betul guna kaset ni…. tapi boleh la pada sape-sape nak recycle kaset-kaset lame :korek:

44.jpg

USB ni plak untuk orang yang suka alam semula jadi- kayu kayan :menari:

7.jpg

sedapnye sushi :tidur:

8.jpg

Sape suke injection, boleh gune ni. Sesuai untuk bakal-bakal doktor :jahat:

10.jpg

Perg……. ni USB paling berat ni, macam mane la nak cucuk ye :fikir:

9.jpg

Buat sup kaki ayam best gak :jalan:

52.jpg

Bila nak pegi camping senang skit :nyayi:

61.jpg

boleh digunakan untuk menyepit baju korang, stylo la gak :ketawa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

35 thoughts on “10 USB Drive Paling Pelik

  1. lol…semua dah penah tgk tp bagus ler kalau ada diblogkan dlm bahasa melayu plak…ada lg yg best cam USBee…carik tgk. :marah:

  2. mmg pelik tapi benar..harga USB nie mesti mahal..lepat ganda dengan harga asal dia..buat apa USB pelik2..baik beli external hardisk..bole masuk gambar BIRU skali..haha :comel:

  3. oh ye klu sesape beminat usb yg jari tu, senang je nak dpt…pg je mintak kat bhgian emgency wad, pasti dapat :jahat:

  4. wduh…plik nya… :korek:
    ad g yg bntuk nya agak unik ageeee??????? :menari: :teruja: :korek: :jahat: :bye: :study: :jalan: :tidur: :dsadasccc: :dsadsad: :dsadas: :confused: :fikir: :fuh: :haha: :hi: :huhuhu: :jack: :kenyang: :ketawa: :korek2: :malu2: :sd: :peluh: :panic: :ooo: :nangis: :nangis3: :nangis2: :merana: :merajuk: :marah: :waa:

  5. dekat mana nak beli pen drive mcm ni..minat sangat…yg bentuk kapal terbang air asia nak beli kat mana?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge