Alat Dan Gadget Pengintip Yang Sempoi

Kalau kita biasa tengok cerita Hollywood, terdapat banyak jenis alat pengintip yang digunakan dalam cerita2 omputih. Mari kita tengok alat2 pengintip yang canggih terutamanya alat sebesar jari berikut:

Yang ini plak ala2 layang-layang, jadi orang tak perasan sangat..hehe:

Ada juga yang berbentuk skru tetapi sebenarnya alat untuk mengintip orang:

Selain alat untuk mengintip melalui video, ada juga alat yang digunakan untuk mengimbas apa2 bacaan atau buku seperti alat seperti pen dibawah ini:Yang ini plak lagi canggih, iaitu RAM yang boleh meletup sendiri yang digunakan untuk sabotaj alat atau peralatan pihak lawan (contohnya seperti PC atau laptop):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

12 thoughts on “Alat Dan Gadget Pengintip Yang Sempoi

  1. …… KECANGGEHAN PERALATAN MENGINTIP ……

    Dunia Spy alam pengintipan makin lama da semakin canggeh. Kalo dulu na
    mengintip terpaksa dilatih ejen2 spy seperti James Bond 007 ato laen2 tuh.
    Sejak zaman internet dan satellites neh, semua kerja2 pengintipan da jauh
    berubah da pakei mini robot ato mini-planes tanpa pemandu. Namun orang2
    tuk pengendalinya tetap dari kalangan spy2 yg terlateh tuh…

    :nyayi: :menari: :teruja: :fuh: :comel: :teruja: :ketawa: :lala:

    Alamak muncul pulak alat dan gadget pengintip yg sempoi pulak dah. Yg neh
    yg paling bahaya neh. Kebanyakan peralatan pengintipan tuh telah banyak
    disalah-gunakan. Koq sekarang neh na tido kat hotel pun orang da takut, da
    gak ada privacy. Ada yg saja suka2 jadi hobi, suka2 nak syok basah sendiri.
    Ada yg sambil intip sambil cari rejeki haram pasang perangkap, nak cari jadi
    modal beso, nak ugut, nak jatuhkan, ato nak malukan lawannyer…

    :marah: :super: :teruja: :haha: :nangis3: :nangis2: :peluh: :bye: :ketawa:

    Ada intipan yg maseh blur kalo pakei peralatan canggeh neh. Bentuk intipan
    tuh terpaksa gunakan khidmat khadam2 ghaib, amalan black magic samada
    dari TokCha2, ato dari TokMoh2, utk nak scan teropong mengesan sesaorang,
    ato pada satu2 rahsia tuh. Kata Tok Wali : Yg neh disebot dinding telek. Malah
    khadam Hantu2 ato Jin2 pengintip yg dihantar utk mengintip tuh da tak balek2
    hilang popos entah dimana. Sapakah dia orangnyer yg ngak bisa ditelek tuh
    samada oleh alat moden, ato cara ghaib tuh…??? :dsadas: :dsadasccc: :dsadas:

  2. boleh scan tuh,… kecik jer… alat nak buat gadget nih pun kecik jugak rasanya… kat malaysia nih cuma ada pen pengintip… spy pen dalam 150 gitulah…

  3. Sapa nak jadi pengintip?Sapa kena diintip?Sapa mengintip? Kalau orang saya dapat….dia kena dgn saya….tentu laa bukan saya…. :nangis: :nangis3: :marah: :terkejut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge