Alatan Pejabat Bersaiz Gergasi

Kalau sesiapa yang bosan kat pejabat sekarang ni, mari kita sempoikan diri dengan tengok gambar alat2 kat pejabat bersaiz gergasi di bawah ini:

Gunting gergasi pun ada ni.. macam2 leh gunting kalau nak.. hehe:

Kalau nak barangan lain, tengok yang ini plak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

11 thoughts on “Alatan Pejabat Bersaiz Gergasi

  1. Kata PaKadil barang2 tuh GANAL….
    Kalo barang2 tuh tombang ada urang sabalah,
    Nah da jamen buli timpak urang tuh buli rabah…. :dsadasccc: :dsadas:

    …. :bye: :tidur: ….

  2. Alamak… amponkan gue pokcik….

    Ituk bahasa klasik PaKadil penjual ubat traditional tuh….
    Gue baru na belajar bahasa Metcam-Matcam Buli faham
    Tapi hingga sekarang gue sendiri pon maseh ta faham2…. :dsadas:

    Permissi.. :tidur: ..Peace.. :dsadasccc: ..

  3. kertas 2 besar takda ker… kalau ada mahunya nak sign ker …. nasib baik pen pun tak besar… kalau ada tak tahu lah… haha :ketawa:

  4. wah…besar gedabak! elok pejabat-pejabat tiru gaya ni tuk elak kebosanan para pekerja setiap hari. sekali sekala perlu tukar image pejabat..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge