Bas Sekolah di Jepun


Apa yang menariknya pasal bas Sekolah di jepun??? Mesti la lagi canggih kan. Haa…ni la bas sekolahnya, luar nampak macam biasa tapi dalam….

waa…terkejut tengok, best giler la siap dengan komputer. Maknanya korang takde la boring time nak pegi sekolah. boleh online facebook kejab.

ni pulak gambar bas di india,… haa…tu la beza negara maju dengan miskin…..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

29 thoughts on “Bas Sekolah di Jepun

  1. cemart2…
    huhu…aq c0k0ng jepown
    nyerr bas skul.. :menari: :menari: :menari: :menari:
    kalu cam tuh ari2 aq 0n9 ms..aq…

    tp bas india tuh x rse cmpit ke huhh….
    susah 0rr mau mcuk… :jalan: :jalan: :jalan:

  2. waaaaaaaaaaaaaaa..best gler…
    lau daaa at mlaysia…msty x pnteng pnyer…
    best gler..nk p jepun ark… :teruja: :nangis2: :confused: :ding: :fikir:

  3. Kalo ekonomi Jepun tuh da lama ta kebah2
    Dilanda pula tsunami Jepun hampir na rebah
    :super: :ketawa: :dsadas: :nangis3: :nangis2: :confused:
    Kemudahan dlm bas Jepun tuh ada lagi ngak..??

  4. Alahai kesiannya… betapa daif sedeh teruk bas sekolah India tuh…
    Keadaannya kalo kat China tuh ta ubah seperti hewan2 larangan
    dlm cage kecil, yg akan dihantar kerumah sembeleh utk hidangan
    penggemar makanan hewan larangan ( Ampon & peace….) :dsadas:

    :haha: :marah: :kyu: :nangis3: :nangis2: :dsadas: :bye: :terkejut:
    :ketawa: :lala: :sd: :comel: :menari: :haha: :teruja: :super:

    Sekali banjir melanda hakisan air bah sekali pasiran turut berubah…
    Jepun sejak dilanda tsunami da demam sejuk da ta kebah na rebah.
    India Ekonomi Ke4 Dunia warga more than 1 Billion mengorak langkah…
    Bollywood vel2 gedik2, internet, ilmu angkasa, telecom dll da betambah…

  5. gila kesian bas kat india…. tapi jimat kos maa.. tak payah guna minyak…cuma lambat sikit nak sampai kesekolah… :hi:

  6. :fikir: :teruja: :ketawa:

    hyaaaaannn…syoknyaa..kalau mcm tu x pi sekolah kta dok dlm bas terus.hahaha

    :comel: :menari: :lala: :ding: :hi:

  7. :teruja: kesiannya kat orang India.. kalau nak tahu kenapa kita tak ada bas seperti jepun, apa kata kita cermin diri kita.. kita 24 jam main internet mereka pula 2350 jam/setahun berkerja keras.. Oh Allah.. jauh betul perbezaan kita dengan mereka,.. :bye: tapi jangan dok di bangga bangga kan.. generasi dulu dah pernah kena pancung ngan mereka.. jangan mengulangi sejarah yang telah di lakukan pada masa lampau

  8. Best gile bas skolah tu….klau la sye dpt g jepun dh tentu sye akan naik bas tu je setiap hari :comel: http://www.esempoi.com/wp-includes/images/smilies/comel.gifhttp://www.esempoi.com/wp-includes/images/smilies/jahat.gifhttp://www.esempoi.com/wp-http://www.esempoi.com/wp-includes/images/smilies/menari.gifhttp://www.esempoi.com/wp-http://www.esempoi.com/wp- :nangis: includes/images/smilies/ding.gifincludes/images/smilies/waaa.gifincludes/images/smilies/marah.gifhttp://www.esempoi.com/wp-includes/images/smilies/ketawa.gif

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge