Arca Pelik dan Menarik Seluruh Dunia

Ok, kali ni koleksi sculpture pelik plak.. Sculpture tu arca la dalam bahasa Melayu kan..hehe. Okeh, koleksi ni diambil dari rawak kat internet tak sure la pulak dari mane.

lembu seekor angkasawan …haha

Oh…tolong!!! Lemas ni….

Ah!!, Monster gigit bontot !!

Jari sape putus ni???

Aku boleh tembus dinding…korang boleh ke??? hhoho

Terbalik!!

Masalah dalaman..huhu

Padan muke ko…kan dah jatuh..hahaish….berat tul mamat ni!!

mari menuju ke langit!!

Berendam jab
Oh…jawss langgar rumah aku!!

20 thoughts on “Arca Pelik dan Menarik Seluruh Dunia

  1. hahahaha kelakar banget siiiii…….tapi menakjubkan nape kat malaysia sendiri x ada semua 2 yeh,,,,,klu tak leh tengokk!!!!!!!! :teruja:
    :comel:

  2. erkkk … kreatif memang kratif… ingatkan lemas betul ….tak pasal2 ada orang terjun berenang nak selamatkan patung tuh… :korek:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>