Berenang-renang di ambang maut

01_waterfall

Diorang ni memang dah tak sayang nyawa agaknya…hu. Kalau di Zimbabwe, pelancong-pelancong ni takkan melepaskan peluang bermandi-manda di ari terjun yang dikenali The Devil’s Pool, dengan ketinggian 103 meter. Lawa memang la, tapi bahaya ooo..

devils_pool

Comments

comments

22 thoughts on “Berenang-renang di ambang maut

  1. apa nk takut nye…dorang da tau AIR TU X KUAT tuk menolak dorang jatuh ke bawah!!!
    aku pon terasa nk beronok2 kat tempat camni…ntah bila la agaknye!!!
    moga pd kehidupan kali kedua…DAPAT.

  2. wah bestnye klau de kt malaysia….
    emm tapi mgkin ramai yang akn jadikn tempat bunuh diri klau de yg pts cinte maklumla org kite ni pendek akal…. xreti gunakan anugerah yg diberi…
    :hi: :hi:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge