Illusi Tapak Kaki 3-D

Tahu tak illusi tapak kaki tu apa? Mari kita tengok apakah ianya yang sebenarnya. Illusi ini adalah lukisan atau gambar pada lantai di jalanan dan juga berimejkan 3-D. Memang menarik, sila tengok di bawah k, siap buat gaya nak terjatuh lagi mamat tu, hehe:

Ini semasa diorang nak buat gambar tersebut pada lantai:

Siap buat lawak lagi orang yang duk kat atas tu:

15 thoughts on “Illusi Tapak Kaki 3-D

  1. :study: nape m’sia xde tempat camtu ha! mmg dhas..syatt giler pelukis depa..apa no phone dia ha… nak panggil mai umah ler…nak sruh dia lukis kolam renang kat depan umah….hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>