Koleksi Kek Tak Senonoh

Mat salleh ni rajin betul buat kek yang pelik-pelik termasuklah koleksi yang tak berapa senonoh macam kat bawah ni. Tengok pun tak selera nak makan… huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

20 thoughts on “Koleksi Kek Tak Senonoh

  1. eiw…langsung nampak x sedap..geli lah…. x sanggup rasanya nak beli or makan kek-kek yang mcm tu… :nangis2:

  2. waw…interthing la dorg ni ha…makin kretif la…..i thing klu i beli tok bf i memang x la dy nk mkn siap2 ari bulan kek tu ke dinding la i ase la…btw i enjoy dn kek yg cam ni…i pun pengemar kek….

  3. hahaha…..tol 2….org y giler seks jew beli kek 2……
    x menyelerakan langsung….eeeeeyerrrrr :korek: :tidur:

  4. teruk la mat saleh ni…seni adalah perkara yang darjatnya amat tinggi…bukan untuk dimain-mainkan..atau dihina sebegitu rupa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge