Komuniti yang tinggal di Kawasan Perkuburan

Hurm, kesiannye tengok diorang ni. Agaknya miskin sangat sampai kene duduk kat kat kawasan perkuburan…ish,ish. Hidup kat kubur, mati pun kat kubur…hurm

jadi playground budak-budak

Karaoke pun boleh la

Dari yang kecik sampai ke tua, semua suke duduk situ

Siap main-main dengan tengkorak plak tu…cantekkk

Nak alihkan mayat ke tu???

Rak Tv disediakan

Port berjudi pun ade

Hurm, tak tahu la nak cakap ape..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

34 thoughts on “Komuniti yang tinggal di Kawasan Perkuburan

  1. peh..miskin tahap melampau ni..agak2 sebb belanja nk wat kubur ni mahal sngt..kang mati senang..dok kt situ jek..huhu :teruja:

  2. wow….sah sah dieorang miskin sesangat….tp ape bole buat….dah negara dieorang asyik kena taufan sepanjang tahun….. :malu2: :malu2:

  3. haha..xpe2 kte pkt 1umh sewa kt ctu!uncle 2 kn xdtg2 amek surat merah 2 :jahat: .kalo jd pape kte sewa kt ctu nk??? :nyayi: :hi:

  4. aq tak dapat bayangkan kehidupan mcm ni…tak da tindakan langsung ke nak berikan mereka tempat yang lebih selesa…memang hidup sempoi…. :korek: :bye: :teruja:

  5. Terasa nak bagi komen, komen la cepat.. Kiteorang nak tahu ni.Apa komen anda?? … :nangis: kalo sye ..wa lari dlu beb !
    :huhuhu: takk sanggup ~
    dan bleh mati :bye: akibat stress :kyu: takk nk tinggal kat situ :peluh:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge