Lembu macam Alien di Thailand

Cow Alien 01

Pertama kali tengok benda ni memang macam alien pun tapi sebenarnye lembu yang dilahirkan cacat. Kajian mendedahkan ‘alien’ tu lebih kurang macam bayi manusia sebab kaki depan dia lebih kurang macam tangan. Ia ditemui di Thailand. Penduduk kat situ pulak, buat la adat-adat diorang untuk pengebumian ‘alien’ ni untuk elak kuasa-kuasa jahat..huhu. Peace ^-^

P/s: citer ni da lame da…

Cow Alien 02
Cow Alien 03
Cow Alien 04
Cow Alien 05
Cow Alien 06
Cow Alien 07

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

19 thoughts on “Lembu macam Alien di Thailand

  1. :comel: :menari: :teruja: :korek: :jahat: :bye: :study: :jalan: :tidur: :waa: :terkejut: :super: :peluh: :sd: :panic: :ooo: :nyayi: :nangis: :nangis3: :nangis2: :merana: :merajuk: :marah: :malu2: :lala: :kyu: :korek2: :ketawa: :kenyang: :jack: :huhuhu: :hi: :fuh: :fikir: :dsadsad: :dsadasccc: :dsadas: :ding: :confused: Terasa nak bagi komen, komen la cepat.. Kiteorang nak tahu ni.Apa komen anda?? …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge