Ubi Kangkang -Pelik Betul

ubi1

Ubi kangkang
Sejenis ubi berbentuk aneh telah dijumpai oleh seorang penduduk tempatan. Ubi tersebut dinamakan ubi kangkang kerana ia benar-benar menyerupai kaki seorang manusia yang sedang mengkangkang. Penemuan ini mencetuskan banyak tanda tanya dikalangan orang ramai, para pengkaji dan peminat mistik. Adakah penemuan ubi ganjil ini mempunyai kaitan dengan benda hidup atau pun yang telah mati.

Note: pelik betul ubi ni…tengok pun tak sanggup..yuks

Comments

comments

35 thoughts on “Ubi Kangkang -Pelik Betul

  1. :ketawa:
    haaa….
    ubi kangkang nii klo makan campor ngn nasi kangkang kompom lagi “kaw”…~

  2. hishh lain mcm plak tgk bnd tu..mcm kene kekejaman israel..bdak2 mati kene bom(bontot merah2)

  3. Hahaha… :dsadsad: .. Peliknya Ubi Kayu Kangkang neh..
    Keajaiban kejadian Tohan ngak ada batas limpah-Nya…
    Bukan hanya ubi kayu tuh aja yg ada rupa kangkang,
    Malah banyak lagi kisah2 kangkang menyangkang neh…

    Ada kisah ubi kangkang ada kisah nasi kangkang yg dilarang,
    Ada kisah bawah kangkang ada kisah atas kangkang orang,
    Ada kisah celah kangkang ada kisah dalam kangkang orang.
    Ada kisah jalan mengengkang ada kisah tido mengangkang….

    Ini satu kisah mengangkang sedapnya tercelapak atas batang.
    “Mula2 aku bukak luas kangkang-ku lalu aku celapak tertenggek
    atas batang”. Cobak ibuk / bapak fikirkan siapakah dia yg kerjanya
    suka mengangkang duduk tertenggek tercelapak atas batang..???

    Ada yg tahu..?? Hahaha.. :dsadsad: .. Yg ta tau jangan ambil tahu… :dsadasccc: :dsadas: …

  4. Terasa nak bagi komen, komen la cepat.. Kiteorang nak tahu ni.Apa komen anda?? …

    :ketawa: :lala: :confused: :dsadasccc: :dsadas: :ketawa: :comel: :confused:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge