Anjing Lahirkan Anak Kucing

Anak Kucing

Apa?? Kucing dah jadi anak anjing? :terkejut:

Kecoh tiba-tiba anjing lahirkan seekor anak kucing. Kejadian ni berlaku kat sebuah kampung di China.

“The first two puppies the dog produced were both normal, but when the third baby came, the whole family was very surprised to see a cat-like creature. It is a cat, not a dog at all,” kata pemilik anjing tu.

Huh, betul ke? Diorang kata mungkin sebab mutasi gen. Tapi ‘anak anjing’ tu betul-betul macam kucing kan?

Tak tahu betul ke tak, sebab tak ada bukti :malu2:

Dari ananova.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

42 thoughts on “Anjing Lahirkan Anak Kucing

  1. kebetulan kot… ade ibu kucing nak beranak same waktu dengan ibu anjing… so diaorang candid laa… tetibe tersensored plak gambar ibu kucing. sebab ibu kucing tuh tengah nak melahirkan anak kedua. Ibu anjing tuh dah setel beranak dah.. sebab tuh boleh snap gambar die.. muahaha…

    Dunia, dunia~
    Kreuger®

    kreugers last blog post..Hadiah Misteri – Happy Belated Day To ME

  2. ko tau..anjing tuh tgh penat, jap lagi die lapar mesti die makan anak kucg tuh :nangis3: , huhu, kejam dunia :panic:

  3. stuju ngan lady leaya :menari:
    :malu2: ala..diaorg letak anak kucing kt situ..pastu amik gambar..biasala tu nak buat gempak..spa2 bleh buat..aku pun bleh buat..tp aku ada kesedaran sivik..tk nak tipu..btol tak lady leaya? :fuh:

  4. apelah…tipo je kot…. :malu2: kita suka sangat ngan kucing sebab dia comel lah kan :lala: papai…. :bye: meow~

  5. uih…hairan bin ajaib ler kalo tul kan. :jalan: ..myb husband dier kucing kot..cinta lain spesis..he.. :comel:

  6. X lah, diri ini rsenyer ada btulnyer ..
    mungking kehebatan ciptaan Allah..
    MasyaAllah…
    :confused:

  7. :kyu: ahh..sume ni tipu..tak caye tnye aku..
    ni mesti ade sesape buang anak kucen kat situ..eleh sje je ambik gambo..nak sensasikan 1 dunie..
    aku pon leh wat.. :korek:

  8. :menari: :ketawa: Tidak ada yg mustahil kalo Tohan na tunjok
    satu2 keajaiban tuh…Yg tuh koq HanJing-HanJing :sd: PaKadil,
    paman Kikilala urang dari Sarawak tuh. Laaaa…. bener tuh ibuk
    HanJing tuh yg beranakkan anak KuCing tuh….
    :lala: :waa: :study: :confused:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge