Bila Kucing Bersenam

yoga-cats-0

Nak tengok gambar-gambar bila kucing bersenam?? Klik kat sini…. Serius comel.

Gambar-gambar ni memang la photoshop. Kucing korang pun tak mungkin dapat buat teknik ni..haha. Buat pengetahuan korang , semua gambar ni diambil dari  YogaDogz.com. Gambar-gambar ni dijual dalam bentuk kalendar. Untuk maklumat lanjut klik kat YogaDogz.com.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

22 thoughts on “Bila Kucing Bersenam

  1. …. Senaman Isyarat Si-Comel :dsadasccc: Dgn :sd: Si-Biyang….

    Kalo kucing senam ngeliat2 tandanya ada benda na dijilat,
    Kalo kucing senam menonggen tandanya dia na ajak kawin,
    Kalo kucing senam angkat kaki tandanya da sakit ta na lagi,
    Kalo kucing senam angkat tangan tandanya da serender na jalan… :dsadas: :sd:

  2. alala comel nya mcm muka misz :ketawa: ilike…lgi satu cheeto tu mcm kucing misz…tapi nama die meshys betina jinak comel… :korek2: :hi: :dsadasccc:

  3. Terasa nak bagi komen, komen la cepat.. Kiteorang nak tahu ni.Apa komen anda?? …@ siti nabila binti ahmad:
    @ siti nabila binti ahmad:
    @ siti nabila binti ahmad:
    @ siti nabila binti ahmad:
    saya wanita manja..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge