Burger Daging Ular di Indonesia

Maaf jika anda terliur dengan gambar burger di atas. Tapi jika anda ikuti post ini sampai habis saya rasa selera anda pasti akan terbantut. Jika anda suka melancong ke Indonesia jangan suka-suka beli burger di sana.

Bukan burger **** tapi burger ular!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

22 thoughts on “Burger Daging Ular di Indonesia

  1. heheh….awak ni macam macam jer lah,,,kalo nak makan makan je tak usah banyak cite,,kite orang pon tak penah lah makan macam tu,,,tu cume kalangan orang cina budha jer,,,kite orang muslim tak nak lah makan makan macam tu,,,heehe :menari:
    indon´s last blog post ..KPK Diminta Ambil Alih JORR

  2. DiIndon tuh kalo kurang cermat apa jua makanan bisa terkena kalo da tertelan.
    Cuma warga tempatan sana tuh yg bisa kenal mana yg halal mana yg haram…
    Sapa yg da melancong keMedan dlm perjalanan bas tuh lat beberapa Km aja,
    betapa banyak kita lehat iklan warong2 yg menjual daging babi panggang…

    :lala: :ketawa: :nangis3: :haha: :dsadas: :menari: :nangis2: :confused:

    Burger ular tuh makanan bagi warga Indon yg Non-Muslim, termasuk Flores..
    yg apa jua bisa dimakan semuanya mereka telan, koq kecuali besi ama batu.
    Biasanya yg paling berharga tuh hempedu ular tedong diminum dgn samsu.
    Khasiatnya penglehatan mata bisa terang dan tenaga sex bisa pulih teransang…

  3. …. MASALAH PEMAKANAN HALAL HARAM DLM DUNIA ISLAM ….

    Ada sorang Wak Indon yg menjaga kebun sawit abah kami. Beliau banyak
    membela anjing2 utk halau babi2 hutan dari merosakkan tanaman sawit.
    Bila ditanya kemana perginya anjing2 yg banyak tuh..?? Jawabnya anak2
    anjing yg muda2 telah dipinta oleh orang2 Flores. Katanya mereka nak
    buat lauk. Pernah terdengar dipasar malam diJalan Chow Kit tuh ada
    orang2 Islam yg da terkena da termakan Satay HanJing… :dsadas:

    :nyayi: :menari: :nangis3: :haha: :teruja: :sd: :lala: :ketawa: :confused:

    Penggemar makan ular bukan terhad pada bangsa China Kongsai, ato
    Indon Flores ato Hindu Paria tuh aja. Malah kalo dlm Astro tuh pernah telah
    menayangkan kisah orang2 USA yg beranai bermaen dgn dan juga gemar
    memakan daging2 ular jenis Rattle Snakes, dibuat burger ato hot-dog. Malah
    ada yg ditinkan macam ikan sardin, ada dijual dipasaraya disana… :haha:

    :ketawa: :lala: :nangis3: :haha: :study: :dsadasccc: :nangis2: :peluh: :huhuhu:

    Soal hukum Halal dan Haram pemakanan bagi orang2 Islam diMalaysia
    neh kurang dititikbertkan. Sejak akhir2 ini baru saja nampaknya Kerajaan
    telah menguatkuasakan ciri2 kesucian dari hukum2 Islam. Kita telah lama
    ta sedar da banyak terminum termakan barangan makanan yg tidak halal.
    Samada isi kandongannya secara direct atau indirect ada kandongan bahan
    najis dan haram. Malah ada yg telah dicampori dgn bahan paling berpuaka…

    :super: :marah: :haha: :nangis3: :nangis2: :haha: :peluh: :bye: :confused:

    Kata Tok Wali : Permusuhan antara Non-Muslim dgn Dunia Islam telah lama
    ujud. Sejak menjelang Akhirul Zaman neh, konspirasi mereka tuh da paling
    kritikal. Namun ummat Islam maseh lagi dibuai mimpi… Cobak renongkan
    apakah bentuk percaturan licik mereka utk meracuni Dunia Islam..?? :dsadasccc: :dsadas: :dsadasccc:

    Permissi & Peace… :dsadasccc:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge