Cara bijak untuk Tidak Dimakan

Ni la aksi lagak ngeri seekor rusa. Ada ke patut dia pergi main-main dengan geng cheetah? Yang peliknya walaupun cheetah tu siap jilat-jilat leher dia, rusa ni rilek je. Tak tahu la kalau diorang ni dah memang kawan baik kan… atau mungkin jugak cheetah ni dah kenyang..hoho

Daging ko macam tak sedap je…Rijekkkk

Takpe la, jadi la seekor rusa yang baik…jangan nakal-nakal ye

ish..berdebar-debar plak…..LARIIIII

via Daily Mail

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

24 thoughts on “Cara bijak untuk Tidak Dimakan

  1. t0mey nye… :lala: :lala: cian kat rusa 2.. minx2 la dia selamat huhuhu… :teruja: :teruja: :teruja: :teruja: :teruja:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge