Gajah nak jadi Panda

elephant1

Zaman sekarang ni gajah pun nak jadi panda..haha. Sebenarnya gimik je. Gajah-gajah ni di cat untuk tujuan pertunjukkan di Bangkok. Lagi pun gajah ni macam tak kisah je diorang jadi panda, comel la kot.

UPDATE:

  • Sementara nak dapatkan laptop baru, aku tak dapat la nak online sangat ek. Sori sangat2, (laptop lama dah retak, kronik sangat nih..hahaa)

(link 1 2)

panda-elephant-378x235-custom

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

7 thoughts on “Gajah nak jadi Panda

  1. aikkk,,, :confused:
    panda jdiann kee tuee,,hehehee :ketawa:
    \\\ape2 pn,,salam ksiann laa kt gjah tuee ea,,huhuu~ :korek:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge