Gambar Penyebuk yang Gedik

10_greatest_animal_photobombs_of_all_time_9

Korang pernah tak menyebuk masa orang lain ambil gambar?? Ala, tapi tu biase la kan. Tapi jom kita tengok bila haiwan menyebuk jugak nak ambil gambar.

Ahh..aku akan selamatkan ko daripada kene tembak

Yeah, muka aku lagi comel

hensem tak aku??

eh…mane boleh dia seekor je amik gambar

hi, korang…cun tak saya?

ahh…muka tak comel camtu pun nak amik gambar ke?

Grrraaa…makan budak

Cak, peace =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

25 thoughts on “Gambar Penyebuk yang Gedik

  1. ..haha ak nk trgelak tngok yg last tuh,haha :ketawa: :jahat:

    punyee aa cntrol cute ekk bntg tuh,haha :jahat: :jahat: :ketawa:

  2. hahahahaahahahahahahahahahahaha………. :ketawa: :ketawa: :ketawa: :ketawa: :ketawa: :ketawa: lawak gile muke yg menyibok tu……

  3. :ketawa: hahahahahahahahaha…..tergelak aku tengok kucing selamatkan orang dari kene tembak macam SUPERMAN :super: hahaha :ketawa:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge