Koleksi Kucing Gemuk

Kucing-kucing ni gemuk mungkin sebab baka ataupun malas bersenam.Ni la akibatnya kalau dah manja sangat…hoho…sampai nak bangun pun tak larat.. kesian..

Jom tengok Video sekali:

22 thoughts on “Koleksi Kucing Gemuk

  1. :kyu: pergh bpk segala sihat kucen2 ni sume..pd aku bl dh gemok sgt mcm ni semakin mnyusahkan..tak laratnye aku nak membela..anto je umah kebajikan

  2. larat ke dia jalan cam 2….. gasanya nak jilat belakan pun x sampai… mummie ada sekor dulu namanya DADA tapi kecik je…. itu pun org kebas… mengigau juga nak lupakan DADA….

  3. kawaiiiiii….! c0mel sgt la nek0(kucing) ni bestnye klu ade kat sni blh gak kite belai2x die aduhai..

  4. agak comel kucing itu tapi nak tegok dia betul betuln boleh tak tapi kat mana nak jumpa kucing ni :comel:
    ape2 pon smoge kcng ni bhagia.. :teruja:

  5. :jalan: SAYA PUN ADA SEKOR…NAMANYA SHIRO
    (1) BAGI MAKAN UBAT CACING
    (2) BAGI MAKAN VITAMIN CAMPUR NGAN PELLET (BRAND SPORT MAN)
    (3)BAGI MAKAN IKAN KEMBONG & DADA AYAM KUKUS
    (4) BAGI MAKAN CHEESE
    (5) TUNGGU SAMPAI 3 BULAN, INSYAALAH BERJAYA

  6. ni msti mkn tdo…mkn…tdo… :tidur: sbb tu bdn leh jd cmgtu..lrt ke nk bgon nth… :jalan:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>