Kucing dengan Beruang

1.jpg

Jalan-jalan kat internet, pastu jumpa dengan berita ni kat dailymail, seekor kucing dengan beruang menjadi kawan baik dan tak boleh dipisahkan.

Penjaga Zoo kat situ pernah pisahkan diorang, supaya kandang beruang tu luas sikit. Tapi kucing tu tetap duduk kat tepi kandang beruang tu.

Akhirnya, diorang disatukan dan menjadi tarikan utama kat Zoo tu. Tengok 3 lagi gambar

21.jpg

Tengah borak-borak :jahat:

42.jpg

Kucing : “bestnye duduk sini, dapat makan FREE…hehehe” :ketawa:

5.jpg

24 thoughts on “Kucing dengan Beruang

  1. aku rase beruang tu kesunyian,

    pastu dier bagi ikan kat kucing tu supaye kawan dengan dier :ketawa:

    kucing tu setuju je, sebab dapat makan fREE..hehe

  2. hahaha.. mmg sungguh hati kering kucing tuh.. tp mmg pelikkan? beruang, haiwan yang agak ganas dan pemangsa bleh jd baik mcm tu.. itu la keANEHan ujung zaman ni.. manusia jd binatang, binatang baik mcm manusia.. haha

  3. aku rasa kucing ngan beruang tu kembar tak seiras yang terpisah masa lahir kot. sekarang baru jumpa balik :lala: :teruja: :hi: :korek2:

  4. Rasanya kucing tu ingat beruang tu mak die la..kaler sama…tu yang rilek je duk ngan beruang tuh~!! :lala:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge