Kucing ganas dan Manja untuk dibela

kucingganas41

Di Russia ada yang berani bela haiwan liar…Kalau kat malaysia letak dalam zoo je kot. Kucing ni nampak ganas tapi manja sebenarnya..hoho

Sedang berak…syuh…syuh—jangan tengok la

besor tak kucing ni???

tengah bergurau senda dengan kawan baik

KFC yang sedap…..

sehingga menjilat jari

mainan kegemaran “BOM”

untuk lankah-lankah keselamatan “meninjau keadaan sekitar”

nyum–nyum..luv u

kucing tu cam takut je..hoho

sedang memburu ikan…

okay..time to eat………

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

14 thoughts on “Kucing ganas dan Manja untuk dibela

  1. :teruja: : kucing aku dah hilang daa..
    tak sampai dua hari pom aku pelihara nyer
    sedihnyer

    demam 2minggu :tidur:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge